Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

ΘΕΛΩ ΠΑΓΩΤΟΟ!



Το καλοκαίρι ήρθε, αυτές τις μέρες μάλιστα για τα καλά, και μαζί του ήρθε και η επιθυμία για παγωτό! Και μπορεί να μην τα μετράμε όπως κάναμε παιδιά αλλά σίγουρα μας απασχολεί η διατροφική τους αξία. Τι παγωτό πρέπει να επιλέξουμε για να προσέξουμε το βάρος μας? Ποιο παγωτό έχει τις λιγότερες θερμίδες?

  • Ας ρίξουμε μια ματιά στις ετικέτες.. οι περισσότερες μάρκες παγωτών έχουν πλέον ετικέτες πάνω στα προϊόντα τους, οπότε όταν κοιτάμε πάνω από το ψυγείο για να διαλέξουμε το παγωτό μας ας προσθέσουμε στους παράγοντες που θα μας κάνουν να επιλέξουμε και τις θερμίδες του. Για “προχωρημένους”, μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά και στους απλούς υδατάνθρακες (σάκχαρα) και το λίπος, ιδιαίτερα το κορεσμένο. Υπάρχουν πολλές επιλογές με 200-250 θερμίδες! Υπάρχουν και παγωτά 0% τα οποία μπορούν να αποτελέσουν επιλογή, αλλά προσοχή στην υπερκατανάλωση! επειδή κάτι έχει λιγότερες θερμίδες δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταναλώσουμε παραπάνω, όσο το light παγωτό καταναλώνεται στην ίδια ποσότητα που θα καταναλωνόταν ένα άλλο παγωτό αποτελεί καλή επιλογή.
  • Γρανίτες! Ενώ το παγωτό έχει γάλα και αρκετό λίπος, η γρανίτα παρασκευάζεται κυρίως από νερό και ζάχαρη (οκ και με χρωστικές, πρόσθετα κτλ κτλ αλλά δεν θα φάμε και 5 γρανίτες την ημέρα ε?). Συνεπώς και κυρίως λόγω της μικρής περιεκτικότητας σε λίπος οι γρανίτες έχουν λιγότερες θερμίδες από τα παγωτά.
  • Μην το παρακάνουμε στο παγωτό χύμα. Μία μπάλα είναι αρκετή για να δροσιστούμε και είναι καλύτερο να προτιμάμε απλές γεύσεις, π.χ. κρέμα, φράουλα, σοκολάτα σε σχέση με παρφέ και γεύσεις με μπισκότα, ξηρούς καρπούς, σιρόπι ή σοκολάτα που μπορεί να έχουν και διπλάσιες θερμίδες.
  • Προσοχή στα έξτρα.  Και αφού επιλέξουμε τις γεύσεις (ή τη γεύση) του παγωτού μας, πρέπει να επιλέξουμε αν θέλουμε κυπελλάκι ή χωνάκι. Το χωνάκι μπορεί να μας δώσει άλλες 100-150 θερμίδες, οπότε αν δεν μας αρέσει πολύ μπορούμε να το παραλείψουμε. Ακόμα, ας πάρουμε μερικά δευτερόλεπτα να σκεφτούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε σιρόπι, σαντιγί ή σοκολάτα από πάνω.
  • Και η νέα μόδα παγωμένο γιαούρτι! Δηλώνουμε μεγάλοι υποστηρικτές του συγκεκριμένου προϊόντος καθώς υπάρχει και άπαχο, ενώ επειδή είναι μηχανής είναι αρκετά αφράτο και αρέσει και σε όσους δεν αρέσει το γιαούρτι. Προσέχουμε όμως τι προσθέτουμε ως topping. Καλές επιλογές αποτελούν οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά και το μέλι, σε σχέση με σοκολάτα, μπισκότα και σιρόπι.

Καλά παγωτά λοιπόν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...